Klachten- en geschillen regeling

Klachtenprocedure

Heb je vragen of opmerkingen? Ben je ontevreden? Laat het mij alsjeblieft weten. Ik ga graag met je in gesprek en wil er dan samen uit komen.
Het kan zijn dat je – ondanks een gesprek – ontevreden blijft. Of dat je het gesprek liever wilt doen met een onafhankelijk persoon er bij. Dan kun je contact opnemen met de klachten-functionaris. Deze is volkomen onafhankelijk en ondersteunt je bij het indienen en de verdere afhandeling van je klacht.

Binnen mijn praktijk: Je kunt je klacht indienen bij Klacht en Company via nip@klachtencompany.nl. Klachten kunnen digitaal worden ingediend met het klachtenformulier.
Vindt je het het lastig om de klacht goed te omschrijven of wil je liever eerst overleggen, dan kun je ook bellen met de klachtenfunctionaris: 088–2341601 of 06-49665350.

Als je via 1nP bij mij komt: https://www.1np.nl/praktische-info/klantsignalen

Als je via Praktijk Reflectief bij mij komt: https://praktijkreflectief.nl/kwaliteit/